po studiach humanistycznych nie ma pracy

po studiach humanistycznych nie ma pracy Wynikiem tego jest niedobór żelaza niedokrwistość, co powoduje zmęczenie, zaburzenia koncentracji, upośledzenie funkcji układu immunologicznego i ziemista, żółty bladość, wśród innych przykrych dolegliwości. Niemowlęta i kobiety w ciąży zazwyczaj wymagają suplementacji żelaza do optymalnego zdrowia.

Dobre całe suplementy żywnościowe źródła żelaza to czerwone mięso, ryby, drób, tofu, fasola, soczewica, zielone warzywa liściaste, groch i umocnione produktów, takich jak chleb i płatki śniadaniowe.Vior – telewizja online za darmo Pod względem dodatkowych najbardziej biologicznie forma żelaza jest to, co zostało chelatowane do aminokwasów. Jest to często określane jako glicynianu żelaza.

Fosfatydylocholina / Lecytyna

Jest to jeden z tych składników w diecie, że większość ludzi nie słyszał. Ma trudną nazwę, a nie istnieją żadne poważne choroby związane z niedoborem w nim. Jednakże, potencjalne korzyści z jego spożywania są ogromne. Pomyśl lepszą wątrobę, mózg, rozrodczego i układu krążenia. W rzeczywistości, to czasami wprowadzone na rynek jako lek nootropowy dla ulepszenia skuteczności neuroprzekaźnikiem, który może przynieść. Badania wskazują, że fosfatydylocholina jest ściśle związane z pośrednictwem nastroju, pamięci oraz funkcji poznawczych.

Najpowszechniej dostępne źródło tego składnika jest lecytyna, które mogą pochodzić z soi lub żółtek jaj – w rzeczywistości, element fosfatydylocholina tej substancji jest tak duża, że ??te dwa terminy są często używane zamiennie. Inne pokarmy bogate w fosfatydylocholiny są wołowina, cielęcina, kurczaka i indyka wątroby, drożdże piwne, ryby, orzeszki ziemne i kalafior.

Witamina E

Podobnie jak w przypadku wielu witamin, witamina E to zbiorcza nazwa dla zestawu powiązanych tokoferole i odpowiadających im tocotrienols, które zostały przywiązane do jelita grubego, serca, prostaty i odpornościowego zdrowia systemu.

– autor artykułu